Cvičení pro těhotné - podzimní semestr

Díky velkému zájmu, se kterým jsme se setkali po prvních semestrech CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ, v kurzech pokračujeme. A to opět na pobočce Monkey´s JUKLÍK.Lekce probíhají ve večerních hodinách a zahrnují důležité posilovací a uvolňovací cviky vhodné právě pro období těhotenství.

Věříme, že se vám cvičení bude líbit..:-)

Informace ke kurzu CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

  • Kdy:každou středu 18:10 - 19:05 (Fit & strong) a 19:10 - 20:05 (Relax & stretch)
  • Kde:Monkey´s Gym Juklík, U Jezera 34, Praha 5
  • Podzimní semestr: začátek 6. 9. 2017, z provozních důvodů není hodina 20. 9. 2017, celkem 15 lekcí
  • Maximální kapacita:10 maminek
  • Cena: 190,-/1 lekce
  • Platba:provádí se na celý semestr předem nebo na první lekci
  • Náhrady za omluvené lekce je možné vybrat i v dalším semestru.
  • Doloží-li klientka lékařské potvrzení, bude jí vráceno za omluvené a nevychozené lekce kurzovné v plné výši.
  • Pokud nebude dodáno lékařské potvrzení, bude klientce vráceno 50% kurzovného za řádně omluvené a nevybrané hodiny.

Naše milá cvičitelka, Eva Kašíková, která vede dvakrát týdně i dopolední kurzy cvičení pro nejmenší děti, sestavila plán lekcí tak, aby respektoval všechna pravidla pohybu u těhotných a současně odrážel aktuální stádium těhotenství a podporoval také správné držení těla.

Pokud váháte, můžete hodiny vyzkoušet a rozhodnout se, která je pro Vás lepší. V průběhu kurzu můžete také přejít do té či oné lekce.

Hodiny jsou určeny pro fyziologicky probíhající těhotenství. Obecně lze doporučit cvičení od ukončeného 12. týdne, vše je velmi individuální. Pokud si něčím nejste jistá, doporučujeme konzultovat cvičení se svým ošetřujícím gynekologem.

Na svoji první lekci se můžete přihlásit ZDE: info@monkeysgym.cz

Orientační náplň hodin

TĚHU – FIT & STRONG, v čase 18:10 - 19:05

Jste fyzicky aktivní a ráda sportujete? Váháte, jak se hýbat a posilovat s ohledem na Vaše těhotenství? Pak je tato hodina právě pro Vás.

Na hodině používáme prvky jógy, dynamického strečinku a posilování. Soustředíme se na stabilizaci pánve a zad, převážně pomocí metody DNS (dynamická neuromuskulární stabilizace). Soustředíme se na správné provedení cviků a vnímání těla v souladu s dechem.

TĚHU – RELAX & STRETCH, v čase 19:10 - 20:05

Nejste aktivní sportovkyně ale ráda byste pro své tělo něco udělala? Nebo jste ve vyšším stádiu těhotenství a pohyb už je namáhavější?

Pro Vás bude vhodnější právě tato hodina. Pomocí jógy a klasického protahování ulevíme tělu, budeme se učit vnímat a chránit pánevní dno, zkoušet automasáže, ulevovat otokům, cvičit si chodidlo a chránit tím nožní klenbu. I zde se bude pracovat soustředěně, v souladu s pocity našeho těla a dechu.