Cvičení pro těhotné letní semestr | Monkey´s Gym

Cvičení pro těhotné letní semestr

Díky zájmu, se kterým jsme se setkali v jarním semestru, jsme se rozhodli pokračovat v tolik oblíbeném CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ u pobočky Monkey´s JUKLÍK i přes léto. Lekce probíhá ve večerních hodinách a zahrnuje důležité posilovací a uvolňovací cviky vhodné právě pro období těhotenství.

Věříme, že se vám cvičení bude líbit..:-)

Informace ke kurzu CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

  • Kde: přes léto budeme cvičit v Centrálním parku, který je kousek od Juklíku (sraz v 18:00 vedle Bernard Pub U Jezera), v případě nepřízně počasí se cvičení přesouvá do Monkey´s Šestka
  • Cvičit budeme v termínech: 13.7., 20.7., 27.7., 3.8., 10.8., 17.8., 24.8., vždy středa od 18:00
  • Cena: 1100,- / 5 lekcí, kdyby někdo chtěl dorazit na všechny lekce, není problém si další jednu/dvě lekce dokoupit.
  • Maximální kapacita: 9 maminek
  • Platba: je nutná předem převodem na účet, info k platbě dostanete v emailu
  • Máte možnost si omluvit a nahradit jednu lekci.
  • V případě, že v průběhu z kurzu odstoupíte, výši zaplaceného kurzovného lze uplatnit na cvičení s dětmi v kategorii Dudlíci do jednoho roku od zakoupení. O tento požadavek je nutné zažádat písemně.

Naše milá cvičitelka, Marta Svatošová, sestavila plán lekcí tak, aby respektoval všechna pravidla pohybu u těhotných a současně odrážel aktuální stádium těhotenství a podporoval také správné držení těla.

Na svoji první lekci se můžete přihlásit ZDE.

Případně se na nás obraťte e-mailem, rádi Vám poskytneme veškeré informace i provedeme registraci na kurz: info@monkeysgym.cz

Orientační náplň hodin

Cvičení je koncipováno tak, abychom vždy procvičily ty nejdůležitější partie, zároveň se budeme v každé lekci postupně věnovat oblastem, které vyžadují v těhotenství zvýšenou pozornost – jako je například pánevní dno, prevence oteklých nohou a nožní klenby, tedy partií, jež jsou společně se zády vystaveny vyšší zátěži související s rostoucím bříškem.

Neopomeneme také lekci zaměřenou více na posilování oblastí, které těhotná žena posilovat může (hlavně nohy a ruce), což ocení maminky zejména po porodu. A v neposlední řadě zařadíme správnou techniku dýchání. Samozřejmě nebudou chybět při cvičení gymbally, overbally a gymnastické podložky.

Cvičení je vhodné pro těhulky v každém období, které nemají zdravotní omezení. Doporučujeme před zahájením lekcí poradit se se svým lékařem.