Jóga pro těhotné - jarní semestr | Monkey´s Gym

Jóga pro těhotné - jarní semestr

Díky velkému zájmu, se kterým jsme se setkali po prvních semestrech CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ, v kurzech pokračujeme. A to opět na pobočce Monkey´s JUKLÍK. Nyní se jedná o jógu pro těhotné. Lekce probíhá ve večerních hodinách a zahrnuje důležité posilovací a uvolňovací cviky vhodné právě pro období těhotenství.

Věříme, že se vám cvičení bude líbit..:-)

Informace ke kurzu JÓGY PRO TĚHOTNÉ

  • Kdy: každý čtvrtek 18:10 - 19:10 (vhodné od 2. trimestru)
  • Kde: Monkey´s Gym Juklík, U Jezera 34, Praha 5
  • Jarní semestr: začíná 5. 4. a končí 28. 6. 2018 /celkem 12 lekcí/ lekce 14.6. se NEKONÁ
  • Cena: 190,-/ lekci
  • Maximální kapacita: 10 maminek
  • Platba: provádí se na celý semestr předem nebo na první lekci
  • Náhrady za omluvené lekce je možné vybrat i v dalším semestru.
  • Při delší absenci, doložené lékařským potvrzením, je možné peníze ponížené o storno poplatek 10% vrátit.
  • Pokud nebude dodáno lékařské potvrzení, bude klientce vráceno 50% kurzovného za řádně omluvené a nevybrané hodiny.
  • V jarním semestru můžete vynahrazovat řádně omluvené hodiny ze zimního semstru

Naše milá cvičitelka, Marcela Rešlová, sestavila plán lekcí tak, aby respektoval všechna pravidla pohybu u těhotných a současně odrážel aktuální stádium těhotenství a podporoval také správné držení těla.

Na svoji první lekci se můžete přihlásit ZDE: info@monkeysgym.cz

Informace o náplni hodin

Jemné cvičení jógy vycházející z klasické hatha jógy. Slouží především ke zklidnění celého těla, emocí a pocitů. Je zaměřeno na dlouhé dýchaní, posílení pánevního dna, protahovací cviky určené ke zvýšení pružnosti a otevření kyčlí pro snadný porod. Uleví od bolesti zad, uvolní hrudník a zlepší krevní oběh. Nechybí ani oblíbená závěrečná dlouhá relaxace.

Cvičení se doporučuje až od 2. trimestru, kdy již většinou poleví prvotní nevolnosti a žena se cítí ve fyzické i psychické pohodě. Cítíte-li se dobře, můžete přijít i v 1. trimestru. Vždy ovšem naslouchejte svému tělu a provádějte cviky, ve kterých se cítíte komfortně. O zdravotních obtížích informujte lektorku.

Vhodné jógové pozice, dechová cvičení a základy relaxace dodají potřebnou energii i odpočinek maminkám i miminku.